diumenge, 22 de juliol del 2012

1ª col.lecció de pintures pastel

"Montseny" 
Pastel sobre paper Pastelmat   30 x 40


"Kalanchoe"  
 Pastel sobre paper Pastelmat  30 x 40









" Cap el nord"
pastel sobre paper Canson   46 x30





"Camí cap a l'Ajuda" 
pastel sobre paper Canson  46 x30


"És l'hora del te" 
pastel sobre paper Canson Mi-Teintes   45 x 32




"L'ajuda"
 Pastel sobre paper Canson  46 x 30




" L'orinal"  Pastel sobre paper pastelmat 18 x 24
                                                        
          
"Tardor"
Pastel sobre  Pastelmat  18 x 24
                                                                
                                                                                      
"La Nena"
Pastel sobre Pastelmat   18 x 24




"La Pineda"
Pastel sobre  Pastelmat  30 x 40



"Lissy"
Pastel sobre Pastelmat 18 x 24


"Matinada"
Pastel sobre paper Canson  46 x 30



"Tempesta"
Pastel sobre Paper  Canson 46 x30


"La Tria -Palla"
Pastel sobre paper Canson  30 x 46

4 comentaris:

  1. Hola Guapetona!!
    M'ha encantat!! M'ha costat de trobar, però ja hi ha arribat. Està molt clar.
    Molts ànims i que no decaigui!!en volem més!! :)

    Marta

    ResponElimina
  2. Crec que hi ha molta senseibilitat en la descripció de les teves pintures. Però em quedo amb "Matinada", és potent, inquietant, m'entra per un altre conducte més psicològic...(Per això sóc la cosina d'en Ramon, que també és dels que més li agrada, m'ha comentat!). Em sembla que ja estàs condemnada a continuar pintant... per molts anys!
    Judith Garriga

    ResponElimina